این کمپین با محکوم کردن قاطع این حمله موشکی، خواهان انتقال فوری ساکنان کمپ لیبرتی از عراق به کشور ثالث میباشد. ما با اعتقادات شخصی و سیاسی انسانها کاری نداریم ولی نمیخواهیم که ساکنان لیبرتی هر بار اوضاع حکم میکند، مورد معامله قرار بگیرند و از جان آنها مایه گذاشته شود. ساکنان لیبرتی کالا نیستند، آزادیخواهانی هستند که در سودای آزادی مردمشان به این مسیر پا نهاده و اینک در عراق در زندانی بنام لیبرتی گرفتار آمده اند.

۱۳۹۱ اسفند ۱۱, جمعه

فراخوان برای انتقال فوری ساکنان لیبرتی به کشور ثالث

سحرگاه شنبه 9 فوریه 2013 ساکنان بدون دفاع کمپ لیبرتی در عراق مورد حمله بیش از سی موشک قرار گرفتند. حمله ای که به کشته شدن 7 تن و بیش از صد مجروح انجامید.


این کمپین با محکوم کردن قاطع این حمله موشکی، خواهان انتقال فوری ساکنان کمپ لیبرتی از عراق به کشور ثالث میباشد. ما با اعتقادات شخصی و سیاسی انسانها کاری نداریم ولی نمیخواهیم که ساکنان لیبرتی هر بار اوضاع حکم میکند، مورد معامله قرار بگیرند و از جان آنها مایه گذاشته شود. ساکنان لیبرتی کالا نیستند، آزادیخواهانی هستند که در سودای آزادی مردمشان به این مسیر پا نهاده و اینک در عراق در زندانی بنام لیبرتی گرفتار آمده اند. رژیم جمهوری اسلامی با همدستی حامیان عراقی اش در پی نابودی تک تک آنهاست. آنها می خواهند ساکنان لیبرتی را به پناه بردن بدامن آلوده جمهوری اسلامی وا دارند و مایل نیستند آنها از زندانی که برایشان در عراق درست کرده اند، نجات یافته و به کشور ثالث و امن منتقل شوند. عراق دیگر نه تنها مکانی برای مبارزه با رژیم جمهوری اسلامی نیست بلکه تبدیل به قربانگاه این انسانهای بدون سلاح و بدون دفاع شده است. بدور از هر حسابگری سیاسی باید جان آنها را بفوریت از جهنم عراق نجات داد. این کمپین از رهبران مجاهدین نیز می خواهد، " درخواست انتقال فوری از عراق" را در راس خواسته های خود قرار داده و تمام امکانات حقوقی و مالی خود را در این مسیر بکار گیرند. کشته شدن مستمر این انسانها دیگر قابل قبول برای هیچ انسان آزاده ای نیست  و فقط سردمداران جمهوری اسلامی را خوشحال میکند. تلاش برای خروج از خاک عراق امروز تنها راه حل انسانی برای این بحران می باشد.

از هموطنان میخواهیم  در این خواسته انسانی و حقوق بشری به ما بپیوندند.

کمپین برای انتقال فوری ساکنان لیبرتی به کشور ثالث
22 بهمن 1391

توضیح : این کمپین توسط نفرات مستقل بدون هر گونه حسابگری سیاسی برای انتقال فوری ساکنان لیبرتی از عراق به کشور ثالث راه اندازی شده. برخی  سعی دارند با فشار روی حامیان کمپین آنرا به بن بست بکشانند. میگویند که این کمپین با اهداف مجاهدین نمی خواند، بنابراین خط وزارت اطلاعات!! را دنبال میکند. به همین دلیل بار دیگر تاکید میکنم اهداف این کمپین اساسا سیاسی و در مخالفت با هیچ کس نیست بلکه حقوق بشری و از دیدگاه انسانی برای نجات جان نزدیک به 3200 انسان تلاش میکند .  از طرفی ساکنان لیبرتی نیز در *نامه ای بتاریخ 27 بهمن 91 خواهان رفتن به کشور ثالث شده اند و بازگشت به اشرف را تنها به عنوان راه حل جایگزین و در صورت عملی نبودن انتقال پیشنهاد داده اند. این بیانیه یکبار دیگر نشان داد که این کمپین هیچ تضادی با خواسته های ساکنان لیبرتی ندارد. از هموطنان تقاضا میکنم با هر عقیده و مرام به این کمپین حقوق بشری بپیوندند.

تا کنون بیش از دویست نفر این فراخوان را امضا کرده اند. لیست اسامی با هدف جلوگیری از هر گونه فشار روی امضا کنندگان که اکثرا خانواده های ساکنان لیبرتی و اشرف هستند در رسانه ها منتشر نخواهد شد. و فقط به سازمانهای بین المللی و حقوق بشری ارسال میشود.

عاطفه اقبال - از طرف کمپین برای انتقال فوری ساکنان لیبرتی به کشور ثالث

آدرس ایمیل برای تماس :
campaign.liberty@yahoo.com

campaigneliberty@groups.facebook.com

آدرس وبلاگ کمپین  
http://campaignliberty2013.blogspot.fr/

آدرس فیس بوک کمپین :
https://www.facebook.com/groups/campaigneliberty/


*  سند درخواست ساکنان لیبرتی بتاریخ 27 بهمن 91 :

ساکنان لیبرتی به عنوان راه حل فوری نوشتند: «دولت آمریکا که با یکایک ساکنان موافقتنامه حفاظت آنها تا فرجام نهایی را امضا کرده است.... می‌تواند همه ساکنان را به سرعت با هزینه خود ما  ولو به طور موقت و به عنوان سرپل به آمریکا منتقل کند. این انتقال فوری و جمعی می‌تواند تحت نظارت کمیساریا به سایر کشورها  انجام شود. اگر چنین انتقال فوری امکانپذیر نیست تنها راه عملی بازگشت بلادرنگ همگی ما به اشرف است. لااقل ... ۲۰۰۰ نفری که پروسه RSD را گذرانده اند به اشرف برگردند و از آنجا  باز اسکان شوند».

  از بیانیه شورای ملی مقاومت در تاریخ 27 بهمن 1391 برابر با 15 فوریه 2013 

کامنتها از گروه کمپین :

۸ نظر:

  1. الف - د - هامبورگ۱۲ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۰:۳۶

    با عرض سلام و تشکر از کار با ارزش شما. متاسفانه سازمان مجاهدین هر تلاش مثبتی را بر اساس یک اخلاق ناپسند سالهاست دشمنی می داند و فقط میخواهد نظر نظر خودش باشد و همینطور همه را با خودش دشمن کرده است. یعنی هر مخالفی را دشمن میکند در حالیکه با تمام چیزها ایرانیان نمی خواهند مجاهدین کشته شوند و نگران هستند. برادر من الان در لیبرتی است ومن واقعا نگران او هستم ولی جوابی وجود ندارد فقط خانم رجوی میگوید برگردند اشرف. من امیدوارم اول از همه خداوند کمک کند که رهبرها کمی بفهمند و راهی پیدا شود که مایه نجات مجاهدین از این کشتارها باشد.الف.د.هامبورگ و باز هم تشکر

    پاسخحذف
  2. salam bar shoma va shojatetan. inha bayad byayand biron.rajaviha dar kilat kodeshan gargand .doran anha tamam shodeh agalan in mobarezan bikody koshteh nashavand. shiva.amreka

    پاسخحذف
  3. در کار کمپین موفق باشید . من یکی از فرزندانم در لیبرتی است. اسامی خودم همسرم و خانواده را برای حمایت به ایمیل شما فرستادم. لطفا رسیدن آنرا به من اطلاع دهید. یکی از دوستانمان هم دو فرزندش در لیبرتی است ولی اینترنت ندارد با او هم تماس میگیرم و به شما اطلاع میدهم. در فراخوان برای انتقال فوری ساکنان لیبرتی به کشور ثالث

    پاسخحذف
  4. درود بر شما وکار انسانی تان. اینها سرمایه های مردم ایرانند و نباید آنجا چند تا چند تا کشته شوند. بازگشت به اشرف اگر قصد ماندن باشد یعنی به کشتن دادن همه. پیروز باشید.مریم. ب

    پاسخحذف
  5. من با این درخواست انسانی و به حقّ خانم عاطفهٔ اقبال موافق می باشم .
    -10février 2013, 18:43
    کامنت از گروه کمپین

    پاسخحذف
  6. کشته شدن بدون دفاع این انسانها دیگر قابل قبول برای هیچ انسان آزاده ای نیست. و فقط سردمداران جمهوری اسلامی را خوشحال میکند.
    -10février 2013, 19:03
    کامنت از گروه کمپین

    پاسخحذف
  7. « نه » به لیبرتی و « نه » به اشرف ، کشوری ثالث .
    -10février 2013, 19:07
    کامنت از گروه کمپین

    پاسخحذف
  8. امیدوارم باخروج هر چه سریعتر این مبارزین از زندان لیبرتی به کشورهای دیگر راهی دگر برای سرنگونی رژیم ملاها با تمام دار و دسته هایش پیدا شود.
    -10février 2013, 19:20-
    کامنت از گروه کمپین

    پاسخحذف